måndag 30 augusti 2010

Bröllop och intresse för ÖL


Jag var på ett helt underbart bröllopsfirande i helgen. Så fina människor, så trevlig stämning och så otroligt god mat. Jag fotograferade mycket hela dagen och kvällen, mest bilder av brudparet och deras vänner och släktingar men jag försökte även dokumentera lite omkring, fotografera miljön och försöka fånga stämningar.


Förutom väldigt god mat, bjöds det på mycket god dryck och det blev väl en och annan skål...tyckte dock att jag höll mig rätt nykter, skulle ju dokumentera och fotografera och sprang och satte i nya rullar hela tiden. Det var så trevligt allting!
Det roliga var att när jag började gå igenom rullarna, framkallade och skannade dem upptäckte att jag tydligen visat väldigt stort intresse för två baljor med ölflaskor och lyckats fotografera dem ett antal gånger, med alla möjliga kameror och film.
Det enda fotot jag verkligen minns att jag tog av ölflaskorna i baljan är det svartvita, men det finns säkert över 5-6 bilder till på samma motiv. Nu börjar jag undra om det är någon som skämtat med mig och "lånat" mina kameror en stund. Men jag misstänker att det inte är så, utan bara att all den goda drycken och den glada stämningen gjorde mig lite uppspelt.


Ja, jag tycker om öl, men kanske inte sssssåååå himla mycket som det verkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar